sobota 1. ledna 2011

Dárek sloužil jako cesta pro zlo a prokletí

Milan Doležal
Paní Věra z Havířova mi jednoho dne volala, že se jí celý život zhoršil. Nic se jí nedaří, je neustále unavená a vyčerpaná. Vše, co započne, vždy buď dopadne špatně, nebo ani nedokončí. Zašla k lékaři, ale ten nic zvláštního nezjistil, jen celkové vyčerpání organismu a stres. Situace se zhoršovala celý rok a ona dokonce začala uvažovat o tom, zda má její život smysl, zda by nebylo lepší jej ukončit.

Když mi volala, byla opravdu už zoufalá, i když jak sama říkala, nevěděla přesně proč. Rozhodl jsem se, že do Havířova raději co nejdříve zajedu, a pokusím se zjistit příčinu. Nevylučoval jsem ani zdravotní komplikace, které mohly být za vyčerpáním paní Věry, ale bylo dost možné, že pozadí mohlo být jiné.

Po svém příjezdu jsem dlouze hovořil s paní Věrou a zjistil jsem, že vše začalo nedlouho poté, co se dostala na pracovišti do sporu se svou spolupracovnicí. Paní Věra dostala totiž funkci vedoucí na lince v továrně kde pracovala, což ji kolegyně nemohla ze závisti odpustit. Když mi pak ještě řekla, že ona kolegyně se věnuje i vyvolávání duchů, začal jsem tušit, že příčina bude právě zde. Napojil jsem se na podvědomí paní Věry a hledal možné propojení. To se nakonec také ukázalo, bylo v oblasti páteře. Proto jsem přerušil toto propojení přímo na astrální úrovni, jizvu zahojil a vytvořil ochranu, aby se to nemohlo už opakovat. Dotyčná kolegyně totiž používala k přenosu zla a prokletí řetízek, který dala paní Věře kdysi k narozeninám. Řetízek jsem proto vzal, posypal jsem jej práškem z drceného dřevěného uhlí - to vytáhne veškerou energii z předmětů. Tím bylo znemožněno, aby byl  opětovně použit proti někomu a řetízek sama paní Věry zakopala na louce.
 Upozornil jsem také paní Věru na to, že kolegyně rychle zjistí, že propojení bylo přerušeno a že se bude snažit jej obnovit. Díky ochraně se to nezdařilo a tak se pokusila paní Věře sebrat hřeben z kabelky, na kterém byly vlasy. S tím jsem ovšem tak trochu počítal. Ještě než jsem odjel z Havířova, jsem paní Věru požádala, aby se nenápadně pokusila v rámci možností sebrat nějaké vlasy své zlé kolegyni To se ji podařilo až v šatně a podle mé rady je dala do svého nového čistého hřebenu. Zlá kolegyně ji opravdu sebrala z kabelky onen hřeben a chtěla vlasy použít pro magický útok, netušila ovšem, že vlasy jsou její a že zlo posílá proti sobě. Zlá žena se snažila pomocí černé magie paní Věru doslova zničit, odraz však zasáhl jí samotnou. Výsledek byl takový, že dotyčné ženě se udělal po obřadu hodně špatně, jak poté vypověděla v práci, musela si jít lehnout a do rána ji tak silně otekly nohy, že nemohla vstát ani z postele. Celé nohy měla jako v ohni. Lékař poté diagnostikoval revmatickou horečku a ona žena musela nakonec dát výpověď v zaměstnání, protože nemohla vykonávat práci ve stoje. Život paní Věry se po určité době vrátil opět do normálu a dokonce začala mít radost ze života. Já byl rád, že se situaci podařilo vyřešit.