neděle 2. ledna 2011

Zlo od tchýně zničilo těhotnou ženu



Milan Doležal

Tento případ se stal na konci roku 2010 a patří mezi ty, které jsou velice závažné.
Paní Tereza z Poděbrad si moc přála miminko, ale strach, že jej nedonosí, byl tak velký, že jí doslova dusil. Důvod k tomuto strachu byl ovšem v duši této mladé ženy oprávněný. Již třikrát otěhotněla a třikrát potratila. Lékaři ovšem nikdy nezjistili žádné zdravotní komplikace.
Partner jí začal obviňovat, že je to jen její vina, že je chyba na její straně, a když nedokáže donosit dítě, tak je špatná. Dokonce jí i tchyně začala obviňovat, že je asi divná, když každé dítě potratí a naváděla svého syna, aby se s ní rozvedl. Jistě si dovede představit, pod jak velkým tlakem se paní Tereza dlouhou dobu nacházela.

Jednou večer mi paní Tereza volala, a byla hodně nervózní a žádala radu. Její známá jí totiž ve vzteku řekla...“stejně žádné děti mít nebudeš, o to se už postarám. Když nemohu mít děti já, tak ty taky ne. Stejně zase potratíš...“ Tereza se začala hrozně bát, zda potraty nemohou být vlivem této známé, nebo jiné formy černé magie.

Poděbrady jsou moc krásné město a mám k němu řady osobních vzpomínek. Navíc je tu několik pozoruhodných a tajemných míst, které stojí rozhodně za návštěvu.

Po mém příjezdu mi paní Tereza vše podrobně vysvětlila. Její úzkost byla umocněna i tím, že její muž ji pohrozil, že pokud opět nedonosí jejich dítě, že se okamžitě rozvede. Začal jsem proto zjišťovat, zda jde o zdravotní problém, nebo o skrytou formu černé magie. Již při prvním napojení a náhledu jsem si všiml, že paní Tereza má na svém těle, zejména v oblasti srdce, krku a ženských orgánů tlusté černé pletence jakoby provazů, které jí obtáčely a doslova škrtily. Jednalo se o nakupené formy prokletí a nenávisti. Ty vlastně zapříčinily ve svém důsledku to, že nemohla donosit své tolik vytoužené dítě. Temná energie nenávisti a zla fungovala jako jed a vše živé ničila a poškozovala srdce i dýchání.

Zapálil jsem tedy svíčku, na čele jsem paní Tereze učinil svěcenou vodou z Lurd znamení, zapálil vykuřovadlo a začal při obřadu krok po kroku odstraňovat pletence zla z jejího těla. Musím se přiznat, že jsem se tak dlouho nezapotil. Musel jsem neustále žádat o pomoc i archanděla Lahabiela a Nuriela, protože toho zla na jejím těle bylo tolik, že jsem potřeboval nebeskou pomoc. Odříkával jsem neustále k tomu vybrané exorcistické pasáže ...ve jménu archanděla Michaela, ať Jehovah odstraní z tohoto těla zlo. Ve jménu Gabriela, ať Adonai poručí a sejme prokletí z tohoto těla. Ve jménu Raphaela, nechť zmizí před Elohim....atd.

Nakonec se mi podařilo vše sejmout a vytvořit následně dostatečně silnou rituální ochranu, aby nic temného a zlého na ni již nemohlo útočit. Viníkém byla nejen její známá, která proti ní posílala černou magii a prokletí, ale dokonce i její tchyně, což byla velice zahořklá a zlá žena, která i svého prvního muže doslova utrápila až spáchal sebevraždu a druhého deptala až dostal rakovinu.

Po nějaké době mi paní Tereza volala a svěřila se, že je opět těhotná, vše je v naprostém pořádku a ona je šťastná. Manžel se uklidnil a chová se tak jak se muž má chovat a dokonce se přestal stýkat se svou zlou matkou.