neděle 2. ledna 2011

Rodina se nastěhovala do prokletého domu


Milan Doležal


Před pár týdny jsem dostal zprávu až ze Šumperka, zda bych mohl pomoci jedné tamní rodině. V jejich domě se totiž dějí prapodivné věci a nedá se tam žít. Majitelka mi poté v krátkosti telefonicky odvyprávěla, že dům rodina koupila zhruba před půl rokem, a to kousek od kopce zvaný U kapličky. Nádherný klid, výhled a kousek do přírody. To vše ovšem za pár dnů vystřídalo neštěstí, strach, vztek a děs.
"Malá dcerka se bála spát v pokojíku, pořád křičela ze spaní, dostávala střídavě zimnici, nebo horečku. Pořád mluvila o tom, že v pokoji stojí nějaká postava muže v černém plášti.", vyprávěla majitelka domu paní Květa.
Nejen dcerka, ale i ostatní členové rodiny se začali cítit v domě zvláštně, nedařilo se jim nic opravit, televize přestala fungovat, nová vydržela v provozu jen pár dnů. Prakticky všechny elektrospotřebiče se porouchaly. Prasklo topení, pračka pravidelně vytekla, ucpal se odpad a v domě byla pořád zima a zápach. Všichni začali litovat, že dům, jinak moc hezký, vůbec kdy kupovali.  Přinesl jim jen samou smůlu a starosti. Po několika týdnech je začala pronásledovat nemoc. "Manžel se v noci s křikem probudil, prý na něj kdosi sahal ledovou rukou. Udělalo se mu špatně, nemohl dýchat. Zavolala jsem záchranku, v nemocnici zjistili, že dostal infarkt. To už jsem věděla, že s domem není něco v pořádku, proto jsem vám napsala," doplnila paní Květa s tím, že ona sama je vyčerpaná. Špatně spí, ráno je unavenější, než když jde večer spát. Když něco sní, udělá se ji špatně. Už nevěděla kudy kam.
Domluvili jsem se, že co nejdříve přijedu a pokusím se záhadu jejich domu rozluštit. Mezi tím onemocněla jejich druhá dcera, dostala  vážný zánět a musela na operaci. Když jsem přicestoval, byla rodina rozhodnuta dům rychle prodat.
Prošel jsem si pomalu celý dům, od sklepa až po půdu, hovořil s domem a hledal onu příčinu. Musím říci, že jsem měl celou dobu pocit, jakoby za mnou někdo chodil, někdo mi doslova dýchal na záda. Když jsem ještě jednou procházel pokojík malé  dcerky, ucítil jsem silnou mentální vlnu zla, která přicházela z prostoru od postele. Bylo to opravdu velice nepříjemné až se mi zatočila hlava a já se musel posadit . Tak zde bylo to místo, odkud do domu pronikalo zlo.
Během následného rituálního exorcistického obřadu jsem zjistil, že v tomto pokoji spáchal sebevraždu původní majitel domu. Byl to zlý člověk a jeho stejně zlý duch zůstal v domě a nechtěl dovolit, aby se sem někdo jiný nastěhoval. Proto děsil malou holčičku, ničil elektrospotřebiče, vysával lidem v domě energii a ničil jim zdraví. Chtěl je z domu prostě vyhnat.
"Co s tím budete dělat," ptala paní Květa, když jsem ji uvedl příčinu potíží.Možnosti byly dvě, použít klidnou sílu a vysvětlit duši mrtvého, aby v domě nezůstávala. Jenže se jednalo o duši sebevraha a byla v zatracení. Jak jsem předpokládal, odmítala dům opustit, naopak začala mentálně útočit i na mě. Proto jsem se rozhodl pro krajní řešení. Použil jsem exorcii a formou energetických tzv. živlových vln, svěcené vody, a zaříkávadel  jsem ducha z domu vyhnal. Tato metoda mu navíc sebrala prakticky veškerou energii, takže se nebude moci vrátit. Navíc jsem dům vysvětil a zapečetil.  Nutno dodat, že i já jsem přišel o hodně ze své životní energie.
Zatím je v domě klid, všem se vrátil klidný spánek a zdraví a já se modlím, aby to tak již zůstalo.   

1 komentář:

  1. Zajímavý, do jednoho údajně prokletého domu v Šumperku, kde došlo k sebevraždě majitele, jsme se s rodiči před 11 lety málem nastěhovali. Snad to není on...

    OdpovědětVymazat