neděle 2. ledna 2011


Podnikatel krachoval vinou černé magie






Milan Doležal

Pan Martin z Chocně, nedaleko České Třebové, byl docela úspěšný podnikatel. Dařilo se mu dobře, prosperoval, měl řadu přátel, plno plánů a spokojenou rodinu. Domníval se, že to tak zůstane a neměl důvod se něčeho obávat. Na duchy, prokletí a podobné záležitostí mimo náš materiální svět vůbec nevěřil. Tedy až do doby, než se dostal do ostrého sporu s jedním se zaměstnanců, který jeho společnost poškozoval a dělal špatné jméno jeho firmě. Pracovníka proto propustil a doufal, že bude mít opět klid.

Po pár měsících se mu ovšem začal zhoršovat zdravotní stav. Nevěnoval tomu velkou pozornost. Přikládal to vyčerpání z práce. Když se však situace nezlepšovala a přidávaly se další a další potíže, vyhledal lékaře. Ale ani po řadě testů a různých lécích lékaři nic závažného nezjistili. Firma navíc začala mít finanční potíže. K tomu se přidaly další starosti i v soukromém životě. Někteří přátelé, jej přestali znát, manželka se začala muži vzdalovat. Dluhy narůstaly, život se propadal do temné propasti, manželka navíc potratila a jeho otec onemocněl rakovinou.

V tu dobu nalezl cestu ke mně a zavolal mi. Vše jsem podrobně vyslechl a domluvili jsme se, že za ním do Chocně rád co nejdříve přijedu a pokusím se mu v rámci možností pomoci. Osobně jsem to uvítal, protože jsem chtěl navštívit v Chocni tamní kostel sv. Františka Serafínského kde je velice zajímavá léčivá energie.

Pan Martin mi celou situaci i s dopady na jeho život podrobně popsal. Já se díky tomu, mohl na něj v klidu a snadněji „napojit“ a podívat se, co se kolem něj děje a co se vlastně stalo. Zvláštní bylo, že kolem pana Martina se vznášelo jakoby temné mračno, které bylo jak hustá kaše. To mě udivilo. Takto upravené a koncentrované zlo bývá velice ojedinělé. Naposledy jsem se s touto formou setkal, když se jedna skupina okultistů pokusila za nemalou úplatu magicky zabít jednoho podnikatele.
Prokletí, které bylo v rámci černé magie koncentrováno do hodně silného zla, bylo namířeno na pana Martina s důrazem jej doslova zničit. Mým cílem proto bylo jej osvobodit a vytvořit mu silnou ochranu, aby se nestal obětí. Během rituálu jsem neustále vzýval Ducha svatého a z těla pomalu na astrální úrovni odmotával černé pletence negativní energie, která na něj byla seslána opakovaně během černé magie. Panu Martinovi se poté viditelně ulevilo, a jak mi následně řekl, měl pocit, jako by z něj spadl velký těžký balvan. Lépe se mu i dýchalo. Poté jsem před nás na stolek postavil velkou mísu se slanou vodou, na dno jsem položil zrcátko a čekal co se bude dít. Stoupl jsem si za pana Martina, na krk mu dal posvěcený křížek a položil jsem mu ruce na hlavu. V pokoji se vznášel dým se zvláštní směsi k tomu určeného vykuřovadla, které jsem získal od mého přítele, arménského kněze. V okamžiku našeho společného propojení jsem začal odříkávat latinské formule z velké exorcie, které předepisuje tzv. Rituale romanum a vzýval svatá jména. Pokojem se náhle prohnal studený závan větru a napětí houstlo.
Svíraje kříž, jsem se třikrát pokřižoval na čele, na rtech a na levé straně hrudníku. Položil jsem mu štolu na pravé rameno a křížem jsem se dotkl jejího levého ramene. Na stole ležel benediktinský stříbrný kříž , fialovou štolu jsem si dal potom kolem krku a začal jsem odříkávat Zdrávas Maria, milosti plná...Použil jsem i zaříkávání: Immondissime spiritus, in nomine dei patris, et filii, et spiritus sanktis...amen
V té době jsem v domě začal cítit zvláštní těžký vzduch a bylo slyšel slabé zvuky jako rány, praskání, škrábání a bouchání vycházející ze stropu a zdí. A pak tu byly ty divné zápachy plísně a hniloby a tlejícího masa.
Nemá smysl se dále rozepisovat o průběhu našeho setkání. Naštěstí to dopadlo pro nás oba dobře. A pan Martin byl díky Bohu osvobozen.

Závěrem jsem mu pomazal nemocná místa olejem určeným ke svátosti nemocných a bolest ustala. Nakonec jsem celé jméno pana Martina napsal na lístek a poslal je kolegům do kongregace Služebníků Neposkvrněného Srdce Mariina, kteří poté v Bazilice svaté Anastázie v Římě, konají nepřetržitě adorace za osvobození podobných obětí. Jeho jméno bylo přijato v rámci modliteb za osvobození.

Jen dodám, že pan Martin se stal obětí promyšleného prokletí a útoku černou magií tedy infestace a vexace. Což je zamoření místa kde žije zlem a vnější silný útok pronásledující jej až k dosažení jeho zničení. Kdo za to mohl? Jak jistě tušíte, byl to jeho propuštěný zaměstnanec, který sám praktikoval řadu let černou magii a v touze po pomstě, se rozhodl Martina zničit, což by se mu jistě podařilo. Pamatujte, že všichni jsme zodpovědní za své myšlenky, skutky a naše slova.

Když se můj kolega skrze jednu posedlou ženu zeptal démona, proč chodí často k nevinným lidem, proč nejde raději k nějakému politikovi, soudci, exekutorovi atd, tak on mu odpověděl: …“ti už jsou dávno naši, ti nám dávno dobrovolně patří a rádi“….