sobota 1. ledna 2011

Wampír vysávající životní energii




Milan Doležal

Může nás ohrožovat energetický wampír? Rozhodně ano! Útoky wampírů jsou nejen nebezpečné,ale co je horší,také je nemusíte v prvních týdnech či měsících ani zaznamenat. Pozvolné zhoršování zdravotního stavu mnohokrát přisuzujeme především stresu, vyčerpání z práce a třeba jen pouhé chřipce. Tak nějak to bylo u pana Karla z Prahy.

Po nějaké době se začal cítit velice vyčerpaně, ztrácel náladu a přestal zvládat například svou práci. Ráno přišel do práce v dobré náladě, pracoval jako projektant. Stačilo však být v kanceláři zhruba hodinu a začal se cítit mizerně, měl špatnou náladu, nemohl se na nic soustředit, dělalo se mu špatně od žaludku a dokonce se mu mnohokrát začala točit hlava a cítil slabost tzv. v kolenu. Byl opakovaně u lékaře, ale ani po několika vyšetřeních nebylo zjištěno nějaké onemocnění. Nakonec se rozhodl, že mi zavolá a požádal o radu. Domluvili jsme se, že za ním přijedu a pokusím se zjistit, co se kolem něj vlastně děje. Přestože jsem již podobné případy řešil, nechtěl jsem jej děsit a ještě více stresovat. Už tak toho bylo na něj moc.

Navštívil jsem jej u něj doma a při hovoru jsem se na něj začal zaměřovat abych zjistil,zda se například nejedná o prokletí, či vliv astrální bytosti. Všiml jsem si, že na jeho bioenergii-tedy auře jsou černé skvrny o velikosti ořechu. Jednalo se o místa, kam jej vždy zasáhlo tzv. chapadlo wampíra, který mu vysával opakovaně energii a tím jej soustavně ničil. Skvrny byly soustředěny zejména kolem krku, srdce a dýchacích cest - tedy v centrech životní energie. Bylo tedy nutné nejdříve zahojit ony rány a zabránit tomu, aby se pan Karel stal opět obětí sajícího wampa. Otázkou ovšem nadále zůstávalo, kdo je oním lidským parazitem.

Léčení proběhlo díky spolupráci pana Karla výborně. Poté jsem mu vytvořil rituálně silnou magickou ochranu, aby se na něm už nemohl někdo cizí přiživovat. Bylo jisté, že tím pachatelem je někdo z jeho kolegů. Proto jsme se domluvili, že s ním půjdu druhý den do práce, a jako případný klient budu sledovat lidi kolem něj. Doufal jsem, že se mi podaří zjistit konkrétní osobu. Nemusel jsem ani moc dlouho čekat, onen člověk se projevil velice rychle sám. Přišel k našemu stolu a pana Karla se vyptával na různé banální pracovní záležitosti. Přitom se snažil se dostat k nám těsně blízko. Cítil jsem, jak se pokouší nasytit z naší energie. Ani si nedal moc velkou práci se nějak maskovat.

Okamžitě jsem vyslal silnou mentální vlnu proti němu a odříkával v duchu exorcii. Současně jsem se k němu přiblížil zhruba na 30 cm a přitom jsem se mu díval upřeně do očí. Byl tak zmaten, že se na nic nezmohl. Toho jsem rychle využil. Ono těsné přiblížení mělo velký význam. Dostal jsem se tak do jeho nechráněné aury a narušil ji uvolněním své tzv. ohnivé energie. Následkem toho se mu udělalo nevolno a nemohl se již na nás napojit. Poznal, že víme co je zač a bylo mu to velice nepříjemné. Přesto to byl úspěch, dotyčný wampír byl tak rozhozen a ovlivněn oním zákrokem, že se již nedokázal plně soustředit na vysávání jiných lidí. Zda se tím poučil, to již nevím, ale od pana Karla jsem se později dozvěděl, že jeho kolega dal v práci raději výpověď.